Til hovedmeny (Alt + m + enter)Til innhold (Alt + c + enter)

Salg / Forbruker

syltetøy (Copyright: Colourbox.com)

Prosjekter


Andelslandbruk i vekst - 2019
Andelslandbruk vokser frem som en viktig alternativ distribusjonskanal...
Landbrukets Økologikongress 2020
Økologikongressen arrangeres på Hellerudsletta 21 og 22 januar 2020, h...
Matvalget og Matprisen
Kompetanse og erfaringer som er opparbeidet i foregangsfylkeprosjektet...
REKO-ring en viktig omsetningskanal for økologisk landbruk
REKO-ringer er en ny distribusjonskanal som også kan bli en effektiv s...
Ren Mat - Forbrukermagasin om økologisk mat
Ren Mat utgis av Økologisk Norge, og er det eneste magasinet i landet ...
Ukeavisen Dagligvarehandelen - Økt salg av økoprodukter
«Dagligvarehandelen» er en uavhengig ukeavis som når ut til hele dagl...
Åpen økologisk gård
Åpen økologisk gård arrangeres i hele landet i perioden fra mai til ok...
ØKOUKA
ØKOUKA arrangeres hver høst i alle landsdeler. Prosjektets formål er ...
Økologisk demo i butikk
Kunnskap om økologisk mat varierer mye både blant butikkansatte og kun...
Økologisk mat innen kultur, friluftsliv og idrett
Prosjektets mål er å øke tilgjengeligheten og profileringen av økologi...
Økologisk servering og matprodukter for salg i "Ekorn-Jensens Kafè" (Dyreparken i Kristiansand)
Dyreparkens mål med prosjektet «Økologisk servering og matprodukter fo...
Økt kunnskap om biodynamisk landbruk
Formålet med prosjektet "Økt kunnskap om biodynamiske landbruksvarer" ...
Økt markedsinnsikt rundt bruk av eldre norsk økologisk plantegenetisk materiale
Prosjektet har som formål å bidra til økt bruk av eldre økologisk plan...
Økt produksjon av økologisk melk i Nord-Norge
Målet med prosjektet er å sikre råstofftilgang, øke anvendelsesgraden ...

Filtrér innhold etter produktkategori