Nærare krav til dokumentasjon og rapportering ved del- og sluttutbetaling er omtalt i tilskotsbrevet. For fleirårige og større prosjekt kan det vere aktuelt å be om utbetaling undervegs i prosjektperioden. For eittårige og mindre prosjekt skal oppmoding om utbetaling helst skje etter at prosjektet er avslutta. Delar av tilskot kan utbetalast etter kvart som du godtgjer framdrift i gjennomføringa av tiltaket og rapporteringa er godkjend.
Minst 25 prosent av tilskotet blir halde tilbake til tiltaket er gjennomført og ein sluttrapport og sluttrekneskap er godkjend.
Vilkåra for å få betalt ut tilskot må vere oppfylte for at utbetalingsførespurnaden kan sendast inn.
Du kan sende utbetalingsførespurnaden digitalt via Altinn på to ulike måtar:
- Logg deg inn i altinn.no
- Vel kven du skal representere (føretak eller privatperson). Vær oppmerksom på at du logger deg inn med samme rolle som i søknaden. Dvs. har du søkt og fått innvilga tilskot som foretak må du logge deg inn som foretak (organisasjonsnummer). Har du søkt som privatperson må du logge deg inn som privatperson (fødselsnummer)
- Vel «Alle skjema» og søk fram skjemaet som du skal registrere utbetalingsførespurnad for
- Vel «Start teneste» og eventuelt «Vidare»
- Klikk på den blå knappen «Registrer utbetalingsanmodning» under søknaden.
Når saksbehandlaren har behandla utbetalingsførespurnaden din, får du tilsendt svarbrevet i Altinn eller Digipost. Det blir sendt eit varsel til kontaktinformasjonen som er ført opp på søknaden.
Ein annan inngang til tenesta i Altinn er: Du kan gå på toppen av denne sida og trykk på knappen Loginn/skjema.