Til hovedinnhold

Produksjonstilskudd og avløsertilskudd – informasjon som er sendt til søkere

Innhold på siden:

Søknadsår 2021 - etterregistreringsfrist 10. januar

De foretakene som har krysset av for at de ønsker å få en påminnelse om etterregistreringsfristen, vil få e-post og/eller SMS med påminnelsen i januar (det sendes ikke melding til foretakets innboks i Altinn). Dersom foretaket har registrert både mobilnummer og epostadresse i søknaden, vil det sendes både e-post og SMS.

Påminnelsen ble sendt ut 7.1.2022

SMS

Husk frist 10. januar 2022 for etteregistrering av opplysninger i søknad om produksjons- og avløsertilskudd i jordbruket for 2021.

E-post

Emne: Produksjons- og avløsertilskudd i jordbruket - påminnelse om frist for etterregistrering 10. januar

Vi minner om at etteregistrering av opplysninger i søknad om produksjons- og avløsertilskudd i jordbruket for 2021, må gjøres innen 10. januar 2022.

Dersom du har levert del 2 av søknaden for søknadsåret 2021 (frist 15. oktober), kan følgende opplysninger etterregistreres fram til og med 10. januar:

  • Avløserutgifter som foretaket har hatt etter 15. oktober
  • Dyr sanket fra utmarksbeite etter 15. oktober
  • Livdyr av kylling og kalkun solgt etter 15. oktober
  • Rugeegg levert til rugeri etter 15. oktober
  • Frukt, bær, veksthusgrønsaker (inkl. salat på friland) solgt etter 15. oktober
  • Poteter produsert i Nord-Norge solgt etter 15. oktober

Vær oppmerksom på at det er totalsum for søknadsåret du skal føre opp når du etterregistrerer opplysninger.

Du kan ikke etterregistrere opplysninger dersom du kun har levert del 1 av søknaden for søknadssåret 2021.

Du må logge inn i den leverte søknaden din for å etterregistrere opplysninger. Du finner søknadsskjemaet her: Søknad om produksjons- og avløsertilskudd.

Spørsmål om produksjons- og avløsertilskudd skal rettes til kommunen din.

 

Vennlig hilsen

Landbruksdirektoratet

Fant du det du lette etter?